Cine suntem

Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL-DELTA DUNARII este o structura tripartita, care include autoritati locale, asociatii patronale, companii reprezentand initiative private si ONG-uri, cu scopul de a capitaliza si canaliza energii pozitive in favoarea dezvoltarii rivierei romanesti.

Suntem un catalizator pentru evolutia armonioasa a proiectelor de business cu final fericit pentru dezvoltarea celor peste doua sute de kilometri de coasta. Suntem arhitectii comunicarii acestor proiecte si emitatorii mesajelor de reverenta pentru turistii romani si straini.

Scopul ultim al mixului fericit intre proiectele de dezvoltare si cele de comunicare? Turisti care la finele sejurului sa devina ambasadori ai atmosferei de pe riviera romaneasca.

Misiune

Pledam pentru un litoral redesenat in spiritul armoniei. Pentru o marketare isteata a statiunilor si pentru reinventarea lor, avand drept consecinta constructia unui litoral al diversitatii. Stim ca nu e imposibil sa ne gandim la spatii pentru cosmopoliti si clubberi, unde ritmul sa faca legea, dar si la spatii pentru detasare; la oaze pentru familii care-si doresc rasfat pentru copii, si la zone pentru distractii fara limite; la zone pentru tratament si la locuri pentru boemii incurabili.

Delta Dunarii este o destinatie mirifica, o comoara ce asteapta sa fie descoperita. Scopul nostru este sa o facem cunoscuta pentru cat mai multi turisti, dar trebuie sa contribuim in acelasi timp la pastrarea autenticitatii si naturii – sa invatam turistul a se bucura de aceste frumuseti fara a le altera.

Cu gandul la un turist tot mai sofisticat, ne preocupa standardele hotelurilor si standardele serviciilor. Planuim, de aceea, infiintarea unei scoli de bune maniere pentru cei care reprezinta interfata cu publicul. Stim ca oaspetii nostri isi doresc mai multa verdeata si mai mult rasfat pentru retina. Asa ca peisagistii, arhitectii talentati si designerii de noua generatie vor deveni consultantii nostri de suflet. Stim care ne sunt problemele si acesta este primul si cel mai important pas in gasirea solutiilor.

Credo

Pe parcursul celor peste 10 ani de activitate, Asociatia LITORAL – DELTA DUNARII cu sprijinul membrilor sai a organizat o serie de evenimente in vederea promovarii destinatiilor pe care le reprezinta, precum:

 

  • 5 editii ale Festivalul Antic Tomis – 2012, 2013, 2014, 2015, 2016;
  • Campania de promovare “Mamaia Style” – show-uri, broşuri, website oficial, filmul oficial al staţiunii şi spoturi de 1 minut în 10 limbi de circulaţie internaţională;
  • Dezvoltarea strategiei de trafic aerian către/de la aeroportul Constanta (inaugurare zboruri Milano, Londra, Istanbul, Atena, Larnaka, Paris, Roma, Bruxelles, Cluj, Timisoara, Oradea, Iasi, chartere Tel Aviv);
  • 8 editii ale Targului de Turism „Bursa Litoral – Delta Dunarii” – 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014;
  • 01 Mai – Deschiderea Oficiala a Sezonului Estival 2008 – 2017;
  • 18 editii ale  programului  ” Litoralul pentru Toti „
  • Parteneriate în premieră cu Federatia Romana de Automobilism Sportiv, Federaţia Română de Tenis, Federaţia Română de Bob-Sanie,  Forţele Navale Române şi Academia Navală „Mircea cel Bătrân”, cu BMW si echipa Smart Drive Series;
  • Lansarea programului „City Break la Constanta”;
  • 5 editii ale Revelionului Turismului;
  • Cel mai mare show aerian ” Constanta Air Show – Thunder over the Black Sea” 2011;
  • Campania Ryanair la Constanta 2008-2013;
  • Campania  “Cu Nato pe Litoral” –  Deschide Litoralul Romanesc 2008;
  • Paste pe Litoral „Lumina de la Malul Marii” – 2009, 2010;
  • Participarea la organizarea Galei Premiilor FashionTV in Turism, Bucuresti 2012 si 2013;
  • Campanii intense de promovare a regiunii Dobrogea turistica, in mass-media locala si centrala, la targuri de turism interne si internationale;
  • Organizarea de Infotrip-uri pe Litoralul Românesc şi în Delta Dunării;